مشاوره تحصیلی تلفنی

آدرس باجه های رفع نقص آزمون استخدامی آموزش و پرورش

همان طور که می دانید شرکت کنندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش بایستی چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون، در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش، با ورود به سایت سازمان سنجش کارت خود را دریافت کنند و در روز معین با به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی، در محل برگزاری آزمون حضور یابند. چنانچه متقاضیان در اطلاعات درج شده روی کارت اشباهی مشاهده نمایند، لازم است به ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش بپردازند و یا به آدرس باجه های رفع نقص آزمون استخدامی آموزش و پرورش مراجعه داشته باشند.

همان طور که در مقدمه ذکر شد، داوطلبین واجد شرایطی که در آزمون استخدامی شرکت نموده اند، پیش از اجرای آزمون استخدامی آموزش و پرورش، کارت ورود به جلسه خود را که از چند روز قبل در سامانه سنجش قرار گرفته است، دریافت می کنند تا اولا با محل برگزاری آزمون آشنا شده و ثانیا در صورت اطمینان از درست بودن اطلاعات مندرج بر روی آن، در روز آزمون با مشکلی مواجه نشوند. حال چنانچه اطلاعات درج شده صحیح نبود، با استفاده از دو روش باید به رفع نواقص، در اسرع وقت اقدام کنند:

  1. در زمان دریافت کارت ورود به جلسه این امکان وجود دارد که داوطلبان به صورت اینترنتی و با مراجعه به قسمت ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش، برخی از اطلاعات خود را ویرایش نمایند.
  2. تصحیح اطلاعاتی اعم از نام و نام خانوادگی، جنسیت، نام پدر و کد رشته امتحانی از طریق روش بالا قابل ویرایش نیست. در این صورت مراجعه به نشانی باجه های رفع نقص تنها راه حل مشکلات فوق می باشد.




منبع: آدرس باجه های رفع نقص آزمون استخدامی آموزش و پرورش

+ نوشته شده در سه شنبه 24 بهمن 1402ساعت 10:21 توسط moshaveranebartar | | تعداد بازدید : 16