مشاوره تحصیلی تلفنی

اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد

یکی از آزمون هایی که هر ساله افراد بسیاری برای ادامه تحصیلات خود در آن شرکت می کنند، کنکور کارشناسی ارشد می باشد. سالانه بسیاری از داوطلبانی که دارای شرایط ثبت نام الکترونیکی آزمون ارشد باشند، نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام و خود را برای قبولی آماده می کنند. نکته حائز اهمیت در واقع مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد می باشد. تمامی متقاضیان لازم است که این دفترچه را با دقت بالا مطالعه کرده و از نحوه و مراحل شرکت در آزمون اطلاع یابند.

پس از برگزاری کنکور ارشد، نوبت به اعلام نتایج اولیه می رسد. متقاضیانی که بر اساس کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند با مراجعه به سایت های انتخاب رشته، ثبت کد رشته های منتخبی خود را انجام دهند. در نهایت افراد بایستی منتظر اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد خود باشند. بر اساس این نتیجه، متقاضیان از قبولی یا عدم قبولی در رشته و دانشگاه اطلاع می یابند.

در چه تاریخی می توانم از نتایج انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد خود اطلاع یابم؟

تاریخ اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون ارشد توسط سازمان سنجش اعلام می شود و متقاضیان می توانند در موعدی که سازمان مذکور اعلام می کند، به سایت sanjesh.org مراجعه داشته باشند و کارنامه خود را دریافت کنند. در سال جاری، نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد در تاریخ 6 شهریور ماه 1403 اعلام شد و داوطلبان توانستند با مراجعه به سایت سنجش، جواب انتخاب رشته خود را مشاهده و دریافت نمایند. همچنین باید متذکر شویم که در صورت انتشار هر گونه خبر و اطلاعیه جدید در خصوص نتایج نهایی کنکور ارشد، در مقاله حاضر به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.



منبع: اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد

+ نوشته شده در پنجشنبه 5 مهر 1403ساعت 9:15 توسط moshaveranebartar | | تعداد بازدید : 6