مشاوره تحصیلی تلفنی

اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

سایت سنجش آموزش پزشکی در ابتدا اقدام به انتشار کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی می کند تا داوطلبان از درصد هر درس، تراز، رتبه و وضعیت مجاز بودن خود مطلع شوند. سپس بازه زمانی را تحت عنوان مهلت انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت اعلام می کند تا داوطلبان متقاضی انتخاب رشته به انتخاب رشته بپردازند.

شرکت کنندگانی که از وضعیت کارنامه خود رضایت داشته باشند باتوجه به شانس قبولی، از دفترچه انتخاب رشته ارشد پزشکی، کد رشته محل های خود را انتخاب می کنند و به ثبت در سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می رسانند. در این مرحله نوبت به انتشار نتایج انتخاب رشته ارشد پزشکی می رسد.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت جزو حساس ترین مراحل محسوب می گردد و پرسش های بسیاری در این خصوص از سوی شما عزیزان مطرح می شود. نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی، بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر می گردد و داوطلبان می توانند از تاریخ 5 شهریور ماه 1403 نتایج انتخاب رشته خود را مشاهده کنند. در این مرحله داوطلبان می توانند از وضعیت قبولی یا مردودی خود در دانشگاه های وزارت بهداشت مطلع شده، و در صورت قبولی اقدام به ثبت نام نمایند. امسال سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت، اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه شاهد را در روز شنبه مصادف با 13 مرداد ماه 1403 و تاریخ مصاحبه را 18 مرداد 1403 اطلاع رسانی نمود. ضروری است متقاضیان جهت اطلاع از جزئیات زمان و مکان حضور برای مصاحبه به اطلاعیه منتشر شده بر روی سامانه مراجعه کنند.



منبع: اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

+ نوشته شده در دوشنبه 9 مهر 1403ساعت 9:36 توسط moshaveranebartar | | تعداد بازدید : 4