مشاوره تحصیلی تلفنی

اعلام نتایج نهایی کنکور دکتری

در ابتدای مطلب اشاره شد که هر فرد برای ورود و تحصیل در مقطع دکترای تخصصی لازم است که مراحلی را از جمله آزمون کتبی و مصاحبه پیش ببرد. همانطور که همه شما عزیزان می دانید قبولی در کنکور دکتری همانند سایر آزمون های عملی که هر ساله در کشور برگزار می گردد، مقداری دشوار است و رقابت تنگاتنگی نیز بین داوطلبان وجود دارد. از این رو افراد باید با برنامه ریزی درست و اصولی مطالعه خود را پیش ببرند و پس از قبولی در آزمون کتبی و انجام انتخاب رشته، منتظر نتایج باشند.

انتخاب رشته کنکور دکتری مرحله مهمی است و افرادی که بر اساس کارنامه اولیه خود مجاز به انجام آن شده اند، لازم است که با رعایت اصول و قوانینی این امر مهم را انجام دهند و پس اعلام نتایج و دعوت به مصاحبه، خود را برای یک مصاحبه مهم و سنگین آماده کنند. پس از این که افراد در جلسه مصاحبه دکتری شرکت کردند، لازم است که منتظر نتایج نهایی آزمون خود باشند و در صورت کسب موفقیت و قبولی می توانند وارد این مقطع تحصیلی در دانشگاه پذیرفته شده شوند.

نتایج مصاحبه آزمون دکتری چه زمانی اعلام می شود؟

سامانه ثبت نام کنکور دکترای تخصصی همان سامانه سنجش می باشد که اخبار مربوط به این آزمون از طریق آن در اختیار افراد قرار می گیرد. برای مثال انتشار کارنامه اولیه، نتایج نهایی کنکور دکتری و... از طریق سایت مذکور در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. در سال گذشته، سازمان سنجش و آموزش کشور طبق اطلاعیه ای اعلام کرد که افراد می توانستند از تاریخ 28 مرداد ماه 1403 نتایج مصاحبه آزمون خود را مشاهده و دریافت نمایند.



منبع: نتایج نهایی کنکور دکتری

+ نوشته شده در سه شنبه 17 مهر 1403ساعت 9:12 توسط moshaveranebartar | | تعداد بازدید : 3