مشاوره تحصیلی تلفنی

کارنامه نهایی کنکور دکتری

پس از زمان برگزاری آزمون دکترا و شرکت داوطلبان در این آزمون، کارنامه اولیه ای برای هر فرد منتشر می شود. متقاضیان بر اساس این کارنامه می توانند از رتبه و درصدهای کسب شده در هر درس، مجاز یا عدم مجاز بودن به انتخاب رشته در دانشگاه های سراسری و آزاد اطلاع یابند. پس از آن نوبت به اعلام نتایج انتخاب رشته، اعلام نتایج نهایی و انتشار کارنامه سبز می رسد. در سال جاری طبق اطلاعیه سازمان سنجش، کارنامه سبز کنکور دکتری دانشگاه های سراسری سال گذشته در روز چهارشنبه 31 مرداد ماه 1403 در پروفایل هر داوطلب قرار گرفت. همچنین کارنامه نهایی کنکور دکتری دانشگاه آزاد سال گذشته نیز در تاریخ 2 شهریور ماه 1403 منتشر گردید.

افراد می توانند بر اساس کارنامه نهایی خود از وضعیت سایر انتخاب ها اطلاع یابند و در صورت نارضایتی نسبت به اعتراض و ثبت درخواست تغییر الویت ها اقدام کنند. در همین ابتدا باید متذکر شویم که مقاله حاضر به منظور آگاهی شما عزیزان و برگرفته از اخبار و اطلاعیه رسمی تدوین شده است. در صورت اعلام هر گونه خبر جدید، مقاله حاضر به روز رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه سبز (کارنامه نهایی) کنکور دکترا چگونه است؟ همانطور که می دانید تمامی داوطلبانی که انتخاب رشته کنکور دکتری انجام داده اند، می توانند کارنامه سبز دریافت کنند. این کارنامه برای دانشگاه های سراسری توسط سایت سنجش و دانشگاه آزاد توسط سایت دانشگاه آزاد اسلامی منتشر می گردد.



منبع: کارنامه سبز آزمون دکتری

+ نوشته شده در پنجشنبه 19 مهر 1403ساعت 9:16 توسط moshaveranebartar | | تعداد بازدید : 3