مشاوره تحصیلی تلفنی

برنامه ریزی کنکور انسانی

تیم ما در این مقاله قصد دارد تا شما همراهان گرامی را در برنامه ریزی برای کنکور انسانی راهنمایی نماید. برنامه ریزی کنکور انسانی، نیز مانند برنامه ریزی برای هر عمل دیگری دارای چندین مؤلفه مهم می باشد. فراموش نکنید که حساسیت برنامه ریزی هر شخصی بسته به درجه اهمیت هدف تعیین می گردد؛ لذا چنانچه قبولی در کنکور انسانی برایتان ارزشمند باشد، برنامه ریزی درسی شما بایستی دقیق و بی نقص طراحی شود. در قسمت زیر، برخی از مهمترین مراحل برنامه ریزی کنکور انسانی را ذکر می کنیم.

  • تعیین هدف؛ انتخاب هدف نخستین گام برای داشتن برنامه ریزی کنکور انسانی می باشد. دو ملاک منطق و علاقه شخصی، مواردی هستند که می بایست در انتخاب هدف به آن توجه کنید!
  • تعیین زمان برای مطالعه؛ در این مرحله شما بایستی ضمن تهیه لیستی از همه کارهای روزمره خود، ساعاتی از روز را به مطالعه اختصاص دهید. به خاطر دشته باشید که مطالعه شما باید مستمر باشد. به این معنا که به طور میانگین در همه روزهای هفته، میزان ثابتی مطالعه داشته باشید و سپس به تدریج آن را افزایش دهید.
  • استفاده از منابع مناسب برای کنکور؛ داشتن منابع کمک آموزشی مناسب، می تواند به داوطلبان برای تمرین بیشتر در دروس کمک کند. بنابراین بهتر است که شما با توجه به سطح تسلطتان در هر درس و مشورت با یک مشاور کنکور انسانی، منابع مناسب را تهیه و مطالعه نمایید.
  • یادگیری روش صحیح مطالعه برای کنکور انسانی؛ در نهایت داوطلبان می بایست برای اجرای برنامه ریزی کنکور انسانی، روش مطالعه، تست زنی و... را بدانند تا مطالعه ای با کیفیت داشته باشند.


منبع: برنامه ریزی کنکور انسانی

+ نوشته شده در دوشنبه 30 مهر 1403ساعت 9:38 توسط moshaveranebartar | | تعداد بازدید : 1